ExtraTorrent.cc - The Largest Bittorent SystemLogin   |   Register
Latest Articles
Most searched
Hot torrents
First Cams
View Torrent Info: Beauty and The Beast 2017 720p HD-TS x264-CPG
View Torrent Info: Kong.Skull.Island.2017.CAM.XviD-VAiN
View Torrent Info: The Shack 2017 HDCAM x264-iMLEAVING
View Torrent Info: T2.Trainspotting.2017.CAM.XViD-ETRG
Hot torrents
XVID DIVX
View Torrent Info: Monster.Trucks.2016.480p.HDRip.XViD.AC3-ETRG
View Torrent Info: Nick.2016.HDRip.XviD.AC3-EVO
View Torrent Info: Nobody.Walks.in.L.A.2016.HDRip.XviD.AC3-EVO
View Torrent Info: Evil In Her.2017.HDRip.XviD.AC3-EVO
Hot torrents
H264 X264
View Torrent Info: Cars.2006.720p.BluRay.x264.AAC-ETRG
View Torrent Info: Sing.2016.BluRay.720p.DTS.AC3.x264-ETRG
View Torrent Info: Vengeance.A.Love.Story.2017.720p.BRRip.x264.AAC-ETRG
View Torrent Info: Moana.2016.BluRay.1080p.DTS.AC3.x264-ETRG
Hot torrents
BluRay, 4k UHD
View Torrent Info: Hidden Figures 2016 Multi 1080p BluRay x264 DTSHD 7.1 -DDR
View Torrent Info: Passengers 2016 Multi UHD BluRay 2160p HEVC HDR10 DTSHD 5.1 -DDR
View Torrent Info: Dont Kill It 2016 BluRay 1080p x264 DTSHD5.1 -DDR
View Torrent Info: Warriors Gate 2016 1080p Bluray x264 DTSHD 5.1 -DDR
Hot torrents
Television
View Torrent Info: DCs.Legends.of.Tomorrow.S02E16.HDTV.x264-LOL[ettv]
View Torrent Info: The.Flash.2014.S03E18.HDTV.x264-LOL[ettv]
View Torrent Info: NCIS.S14E19.HDTV.x264-LOL[ettv]
View Torrent Info: NCIS.New.Orleans.S03E19.HDTV.x264-KILLERS[ettv]
View Torrent Info: Running Shaadi 2017 x264 DvDRip AC3 5.1 -DDR
View Torrent Info: Hidden.Figures.2016.1080p.BRRip.x264.Turkish.AC3-ETRG
View Torrent Info: Kabhi Khushi Kabhie Gham 2001 Bluray 1080p x264 DTSHD 5.1 -DDR
View Torrent Info: Kabhi Alvida Naa Kehna 2006 1080p Bluray x264 DTSHD 5.1 -DDR
30s
Chat
To add new messages please Login or Register for FREE
Warning! Use a VPN When Downloading Torrents!
Your IP Address is 54.166.89.1.   Location is United States
Your Internet Provider and Government can track your torrent activity!  Hide your IP ADDRESS with a VPN!
ExtraTorrent strongly recommends using Trust.Zone VPN to anonymize your torrenting. It's FREE!
Get VPN Now for FREE!


Extra Torrent Hall of Fame


Post a Reply    Subscribe to Topic    
[Prev]  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25 ... 53, 54  [Next]
Page 24 of 54   [ 807 posts ]
AuthorMessage
Thalestris avatar
Posted: Wed Aug 05, 2015 17:17
Author: Turtle
ange1 wrote:
Thank you Snyper, glad it is easier for everyone :)

Yes ange,thanks, that's great indeed ! Especially for a stupid little head like mine .. 2AtoAqI.gif

Apart from that I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

xFszcCnl.jpg
sOngBirD avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 00:05
Author: ET babySite FriendSunGirlKittySupermanET loverET junkieTurtle
Congrats on Hall of Fame

ShowStopper, SilentReaper and Snyper :)

My votes for this week are for

Shooter96

geordie76

Aruyire
gerald99 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 02:15
Author: Site FriendSun
Thalestris wrote:
ange1 wrote:
Thank you Snyper, glad it is easier for everyone :)

Yes ange,thanks, that's great indeed ! Especially for a stupid little head like mine .. 2AtoAqI.gif

Apart from that I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

xFszcCnl.jpg
lmao, dear you are not far off for me pmsl...
Abhi121 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 05:27
Author:
Thalestris wrote:
I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

xFszcCnl.jpg


ROFL .... but Thalestris who's Obey & who's gerald :P :P ... n who's the guy in the back lol :P ....
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 14:44
Author: ModeratorET lover
19tommy59 wrote:
I dont do this as a rule since Soup,Gerald99 and ObeyET were elected but what about YFIY and Eztv? for obvious reasons?
Ps,KUDOS and Thanks to Ange1 for all her hard work keeping up with this, usually these type of things go by the wayside after a couple weeks so CHEERS Ange1!!!
Pss, dont take what I said the wrong way, I meant that my job was done when those 3 were elected as they are three of the most deserving for their hard work!

tommy thank you hun i don't mind keeping up with this, great fun and lovely when members keep getting involved. Thank you to all who keep this going :)

I totally agree with you but you DO a lot of hard work here and i wont take no for an answer lol.... also agree with you think Yify and Eztv along with geordie76
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 14:45
Author: ModeratorET lover
Thalestris wrote:
ange1 wrote:
Thank you Snyper, glad it is easier for everyone :)

Yes ange,thanks, that's great indeed ! Especially for a stupid little head like mine .. 2AtoAqI.gif

Apart from that I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

xFszcCnl.jpg

Omg that is AWESOME loool wow they kept that quiet hee hee
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 14:53
Author: ModeratorET lover
HALL OF FAME INDUCTEES

Can you guess which Member is who from our famous Heroes lol

Just a little fun so hope all our Inductees are cool with this


j6fO5w3.gif

Edited in Numbers to make it easier
19tommy59 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 15:03
Author: ModeratorTrue Love
the good looking one with all the muscles has GOT to be me!!!!! lol
Abhi121 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 15:31
Author:
ange1 wrote:
HALL OF FAME INDUCTEES

Can you guess which Member is who from our famous Heroes lol

Just a little fun so hope all our Inductees are cool with this


YVphUia.gif


hmmm ... the guy with an A has 2 be me for sure looooollll ....
Thalestris avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 16:56
Author: Turtle
Abhi121 wrote:
Thalestris wrote:
I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

ROFL .... but Thalestris who's Obey & who's gerald :P :P ... n who's the guy in the back lol :P ....

um, that's a good question Abhi ? To be honest, I have no idea, we could ask them the question 2AtoAqI.gif

And regarding ange's new game here, the one with the dragon in her hair is obviously Mother ! wGHkwn3.gif Apart from that, I'm a bit lost I'm afraid .. lpkMsKv.gif
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 22:20
Author: ModeratorET lover
19tommy59 wrote:
the good looking one with all the muscles has GOT to be me!!!!! lol

tommy well you nearly got yours right.. check the other good looking ones lol
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 22:21
Author: ModeratorET lover
Thalestris wrote:
Abhi121 wrote:
Thalestris wrote:
I've found a nice portrait of ObeyET and gerald99 (1974).

ROFL .... but Thalestris who's Obey & who's gerald :P :P ... n who's the guy in the back lol :P ....

um, that's a good question Abhi ? To be honest, I have no idea, we could ask them the question 2AtoAqI.gif

And regarding ange's new game here, the one with the dragon in her hair is obviously Mother ! wGHkwn3.gif Apart from that, I'm a bit lost I'm afraid .. lpkMsKv.gif

Well done Thalestris wow how did you guess lol
ange1 avatar
Posted: Thu Aug 06, 2015 22:21
Author: ModeratorET lover
Abhi121 wrote:
ange1 wrote:
HALL OF FAME INDUCTEES

Can you guess which Member is who from our famous Heroes lol

Just a little fun so hope all our Inductees are cool with this


YVphUia.gif


hmmm ... the guy with an A has 2 be me for sure looooollll ....

lol Abhi aww sorry not you
gerald99 avatar
Posted: Fri Aug 07, 2015 00:40
Author: Site FriendSun
ange1 wrote:
HALL OF FAME INDUCTEES

Can you guess which Member is who from our famous Heroes lol

Just a little fun so hope all our Inductees are cool with this


YVphUia.gif
Bottom row first from left, snotlob
Bottom row second from left, SiLvErDuSt
Bottom row third from left, Soup
Bottom row fourth from left, Big A
Bottom row fifth from left, sparkygirl
lol probably not one of them right:)
Good one Ange1...
snotlob avatar
Posted: Fri Aug 07, 2015 00:44
Author: Trusted UploaderSite FriendET junkieET loverSupermanSunTurtle
gerald99 wrote:
ange1 wrote:
HALL OF FAME INDUCTEES

Can you guess which Member is who from our famous Heroes lol

Just a little fun so hope all our Inductees are cool with this


YVphUia.gif
Bottom row first from left, snotlob
Bottom row second from left, SiLvErDuSt
Bottom row third from left, Soup
Bottom row fourth from left, Big A
Bottom row fifth from left, sparkygirl
lol probably not one of them right:)
Good one Ange1...

If I am the green 1 you got me right down to a tee? DON'T MAKE ME ANGRY LOL
[Prev]  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25 ... 53, 54  [Next]
Page 24 of 54   [ 807 posts ]

Post a Reply    

Forum Search


  search in post message
  search in topic subject
Forum


Home - Browse Torrents - Upload Torrent - Stat - Forum - FAQ - Login
ExtraTorrent.cc is in compliance with copyrights
BitCoin: 12DiyqsWhENahDzdhdYsRrCw8FPQVcCkcm
Can't load ExtraTorrent? Try our official mirrors: etmirror.com - etproxy.com - extratorrentonline.com - extratorrentlive.com
2006-2017 ExtraTorrent.cc1